WINTA : klippa bankkort??!?!?????

Heeeeeej.. har inte hunnit /kunnat / orkat skriva under hela den här veckan.. ska berätta kort va jag gjorde igår.. Igår va jag tvungen att passa min lillebror som va förskyld, hade egentligen tänkt att träffa en kompis men nejnej så blev det inte.. ingen var hemma då var ja tvungen att stanna hemma! Lika bra det,  har varit ute med kompisar nästan varje dag sen höstlovet börja så jag tog det lungt heeeela dan, det var skönt! mot kvällen så snackade jag med Sofia,hahaha och vi tänkte dra ner till Ica och köpa nånting gottt. Men min pappa kom hem fööör sent så då orkade ja inte haha skulle ändå inte ha fått -.- sååå sofia drog ner till ica själv haha men jag gjorde henne sällskap via telefonen ;)  eeeeefter det satt jag och kollade på film.. myskväll för mig själv hähä :)

Idag var jag tvungen att vakna kl halv 9 :/ .. jag och mamma gick ner till vårdcentralen där jag fick en spruta i armen.. Hahaha jag drog tillbaks min arm flera gåger tills jag bestämde mig för att ta sprutan för mitt eget bästa haha.. FUUUCK vad ont det gjorde asså elr  bara när hon stack in nålen i min arm då kände jag smärtan hahahah.. smärta o smärta men det gjorde lite ont hehehe..  Efteråt så hade jag tänkt att köpa lite kläder och det gjorde jag men LITE blev det inte.. min ekonomi sjunnnnnker  så grovt på grund av mitt fuckiiiing bankkort.. hahahahah !!

på kvällen så var jag hemma hos min granne som fyllde år , där åt jag gooood mat och baklava så jävla GOTT!! , efter det så mötte jag Ereeg och Sofia som kom förbi mitt hus. Vi stod och snackade om allt fast mest om Balen som blev såååååå  LYCKAD !!!!!!!!! vad kan man säga mer? Vår Bal blev MEEEER än bara perfekt :D  
Nevena, Jag, Sofia, Ereeg, Vicky, Gamze :)

Nevena, Jag, Sofia, Ereeg, Vicky, Gamze :)    Inte alla.


Kommentarer
Postat av: MESTELSA

hejhej!

vad händer på haloween?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-30 @ 23:13:47
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Nevena

Winta vem tog det här fotot? äre fotona som georgos tog eller vad han heter?

2009-10-30 @ 23:46:01
Postat av: Anonym

hej jag undrar bara, vilka gick ni på balen med, asså vilka var era kavaljer eller vad man nu än säger :P :)?

2009-10-31 @ 10:51:02
Postat av: aa det är de där bilderna som gerges tog på oss alla :)

2009-11-01 @ 02:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0