WINTA : tiden bara gåååååår haha

Heeeeeeeeejsan! FAAAAAAAN VAD SKÖNT DET VAR ATT BARA SOVA UT.. asso aah.. tills min mamma väckte mig o sa att det var städdagen för alla som bor här i lindholmsbacken -.- så ja va tvungen att gåå upp och STÄDA -.- vid fucking 11 tiden :( aja jag har endå hela veckan på mig att sova uuuuuuuut !! :D  
 ASSO FAN VAD TIDEN GÅR HAHA!! kan inte fatta att det är höstloooov hahaha! FAN VAD KUL DET SKA BLI ATT TRÄFFFA ALLA =DD ska verkligen ta vara på höstlovet och vila ut såklart tills helvetet börjar igen -.- haha tro de eller ej men ja saknar min klass o skola på nått sätt.. INTE PLUGGET utan att vara där oså :) iallafall.. Idag så ska jag och min pappa åka till stan och köpa min jacka och senare ikväll ska jag träffa några från min klass, det ska bli nice :D

ska upp och börja klä på mig. heeeeeejdå :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0