WINTA : lalalal

Heeeeej bloggen! vicky tvingar mig att skriva oftare haha så ska försöka göra de.. eller ska göra det, speciellt under lovet då jag har gott om tid  :) Iallfaaaaaall.. Jag mår bra haha, huur mår våra fina läsare hahahh? .... Igår satt jag uppe ända till kl  03.00 och skrev min fucking uppsats om Tsunamin i Thailand 2004 som tog eeeeeeevigheter att bli klar med, hade svårt att komma igång o så Meeen till sluuuuut så blev jag klar !! OCH den känslan är så fucking skööööööön xD hur som helst... Idag har jag varit i skolan.. försov mig så jag missade 2 lektioner, ÅÅÅNGEST! Ja o min klass var i stadshuset idag och där berättade de en massa saker  om hur sverige styrs och sååååånt.. såå ointressanta saker, så ingen i klassen lyssnade hhahah iaf det var en rolig dag, efteråt slutade vi, vi tjejer satt i mcdonals och käka :) seeen rullade ja hemmåt o mötte mamma, vi drog till Liljeholmen där man invigde de nya centrumet, skit fint vare iaf :)

under föreläsningen hahah... :D inte alla...





Claaaaaaaaaaasmates :)   ..... första gången ja la upp bilder sen vi startade den här bloggen hahah ! :o  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0