WINTA : FREDAGS MYS

Heeeeeeeeeejsan bloggen! alllllllllt bra? allt är iallafall jättebra här! :D Dagarna går så snabbt.. känns som om de va måndag igår :S Aja.. förra veckan var det mycket som hände, bråk i skolan haha och 2 PROV :(.. hade Massmedie prov och Geografi prov, det gick faktist jätte bra.. och idag fick jag veta vad jag fick i geografin och de blev..... VG! =D haha och resultatet av massmedie  provet får man veta på måndag tror ja :) Hade också MATTTTTTTEE prov i igår... och det gick sååååååååååååå dåligt :( .  ja va inte så förberedd ;/ personlga skäl. hähäähhä aja får väl göra bättre ifrån mig nästa gång, och det ska jag! annars har det inte hänt så mkt utan att det är nu man känner att plugget verkligen har kommit typ :S  Ajjjjjjjja.. Idag ska jag och min kompis Evelina hem till hennes kompis i rågsved där de kmr kma lite folk typ.. några utav mina kompisar kmr också va där såå de bra :P ifall de inte blir så sent, så ska vi till en restaurang där vår killkompis jobbar och som ska bjuda oss på mat hahaha! får väl se hur de blir seeeeen,


peeeace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0