WINTA : ett tag sen.......

Tjoooooooooooooo bloggen, ett tag sen man skrev sist! skälet till det är: MKT PLUUUUGGG man hinner inte.. slutar sent nästan varje dag också..!! iallafall aaaallt bar? Jag mår iaf prima ;D  mycket bra har hänt under den senaste tiden:) som ni kanske visste så fyllde jag år i söndags (taaaaaaaack till alla som grattade <3<3) sååå min familj firade mig genom att gå ut och käka tillsammans och senare så  köpte vi tårta o så. fick även gäster senare på kvällen!, trevligt var det iaf :D . Och den hör helgen aksnke ja firar med kompisarna, får se hur vi gör.. :)  idag var ja i skolan, i svenskan kollar vi på en film som heter Troja, kooooooooooooolla på den, rekomenderar den hårt!!  orkar verkligen inte skriva mer haha, ska ta o sova nu ! :)

godnatt peps :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

har sen den & den är skit bra..den handlar om krig grekland & något visst?

2009-10-20 @ 09:22:58
Postat av: Anonym

japp mellan troja och grekland ;)

2009-10-20 @ 18:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0