WIIIIIINTA: LÖRDAGGGG! =D

Heeeeej wintaaaaaa här! igår var jag hemma hos min kompis kompis i rågsved, de va skiiiiiiit kul hahah senare under kvällen kom 2 killar haha skit roliga o katter! xD iaf de va chill kväll lyssna på musik, sjunga,prata haha tog de ba lugnt riktigt kul vare iaf :D

Planerna för idag är att överraska min kompis som fyller 18 år idag!!! så jag och mina kompisar och andra ska översska henne genom att vara i lokalen kl 7 o så  haha de ska bli så roligt att se hennes reaktion haha, men innan så ska vi köpa blommor o presenter ;) 
Och Imorgon ska ja ba plugga lite eller nått sånt.. får se. ska ta det lugnt iaf

peeeeeeeeeeeeeeeeeez:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0