Victoria: TRÖTT!

Hejsisvejsi

Gud vad vi är dåliga på att uppdatera.. BÄTTRING TJEJER!!

Men men, idag har jag vart i skolan, hade en kort skoldag, började 10 och slutade 12.45. Hade två lektioner. Skönt!
Nu sitter jag och har lite smått huvudvärk, det har vart så mycket bråk och tjaffs den här veckan, folk gör så att små skitgrejer blir till värsta dramat. Get a life pleaseeeee, blir helt utmattad av allt som pågår! :O:S

Aja, snart ska jag till Skärholmen och köpa lite kläder till imorn (Pamelas fest) och annat om jag hittar. Efter det ska jag möta Dylan och så ska vi handla lite och sen dra hem till henne och chilla där med film, tjejsnack och en massa sötsaker! :D Om jag lyckas övertala Dylan så kanske vi tar och åker till Barnens ö, där några kompisar hyrt en stuga och ska ha fest. Då blir det övernattning där, skulle vara skit kul! Men vi får se om jag ens orkar haha :P känner för att bara ta det lugnt idag, men vi får se! :)

Nu måste jag skynda mig så att jag hinner fixa mig och ta nästa buss till Skäris som går om en kvart! Hörs senare, PÖSSSSSS


Ser ni mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0