Victoria: Skola snart

Hello bloggen

Jag sitter här hemma just nu och gör typ... ingenting? Jag vet inte varför jag inte är i skolan, eller egentligen så började det med att jag försov mig. Och efter det har jag inte orkat börja fixa mig och sådär.. Började 10 idag, men jag tror att jag iaf ska till sista lektionen som börjar 13.20.
Efter skolan vill jag gå och sola, men jag tror att jag ska till bibblan och plugga. Måste det, har missat så mycket. Var bara i skolan i fredags förra veckan. Har mycket att ta igen, och jag som lovat mig själv att jag inte skulle hamna efter som jag alltid gör :(
Men men, ska nog ta och börja göra mig i ordning nu. BYE BITCHES :)


Bjuder på en osminkad bild på mig själv, hehe :D

Kommentarer
Postat av: Pace.

Spännande! Vår blogg består av 4 st. (3 Män & 1 Dam)Modeintresserade människor som döljer sin identitet bakom påhittade namn.



/ Pacemakers.blogg.se (Pace,Maker,Karl,La Femme)

2009-10-12 @ 13:42:52
URL: http://pacemakers.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättegulli

2009-10-12 @ 20:28:18
Postat av: Anonym

jättegulli

2009-10-12 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0