Victoria: SEG !

Tjena mittbena tjejer och pojkar!

Just nu sitter jag hemma och försöker tänka ut vad jag ska ha på mig, alltid samma problem! -.- De andra är redan påväg till festen i Sätra som Emilias klasskompis har hemma hos sig, och jag sitter hemma vid datorn haha! :P Ska strax börja fixa mig, men det går rätt snabbt ändå! När jag är klar så ska jag möta upp Gazi och Dylan och sen dra dit. Efter att vi vart där ett tag så är det inte helt säkert än hur vi gör men jag tror att vi ska röra oss mot stan (Vitabergsparken) och möta lite folk och ta det lugnt.
Får ta kvällen/natten som den kommer!

Nu måste jag verkligen börja fixa mig, så att jag inte kommer allt fööör sent, när festen är slut, haha.
KYSS PÅ ÄRSLET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0