Victoria - Lugn dag

Hejsan bloggen :)

Som ni kanske läste på rubriken så har den här dagen varit en lugn dag. Har varit på topp humör hela dagen! =D
Vart i skolan som vanligt, kom nästan i tid, bara några minuter för sent, och det är bra med tanke på att det var tågförseningar och vi började 8.30!
Vi hade matte prov idag, jag hade inte tränat eller gjort uppgifterna eller ens börjat på kapitel 3 som vi hade prov i.. Men jag kände att det gick skit bra ändå, det var inte sådär jätte svårt, jag klarar mig. Det gör jag alltid :)
Juste! Min klass har bestämt sig för att börja samla in pengar till klasskassan redan nu, så att vi kan åka på klassresa, bra va? :D Vi ska sälja kakor och sånt :)

Efter skolan så gick jag med Berra (min klasskompis, kallar henne så) till Liljeholmen, det där nya köpcentrumet och kollade runt och sådär, de va nice =D Sen åkte vi hemåt, kom hem och gjorde inte så mycket, sen åkte jag till Skärholmen en snabbis, köpte ett par grejer, och sen hem igen. Och hela den här dagen har jag bara tagit det så jääävla lugnt för vi har absolut inget plugg nu. Så skönt!

Nu ska jag snart ta en dusch och lägga mig och sova efter det, håller på att somna redan nu, haha. SKIIIIIIT TIDIGT för att vara jag! Men bara bra det :)


Fanta och Oreos doppade i choklad gör mig såhär glad! Haha x)
Nu ska jag iaf ta och stänga av datorn och hoppa in i duschen. Ha det bra söta läsare, Godnatt!
Ps. Imorn börjar höstlovet, FAN VAD JAG LÄNGTAR!!! Och 12 dagar kvar tills min födelsedaaaaag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är berra? berivan ayranci från vårby?

2009-10-23 @ 10:57:24
Postat av: vic

japp

2009-10-23 @ 14:33:44
Postat av: Anonym

är ni bra vänner? umgås ni på frittiden eller är hon bara en kompis som du är i skolan?

beskriver henne hur hon är osv osv

2009-10-23 @ 14:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0