Victoria: Igår

Godmorgon babes. Vaknade precis precis, för kanske.. 30 sekunder sedan. Är skit trött, men kan inte somna om! :(
Hur som helst, skulle skrivit ett inlägg igår egentligen men det gick inte o gå in på blogg.se.. Jävla bajsmos.
Men men, igår slutade med en mysig hemmakväll. Vi gick inte ut tråkigt nog, men det var ändå skönt att stanna hemma för en gångs skull, och bara ta det lugnt. Kände mig som en gående zoombi hela dan igår, så det var nog lika bra det.
Jag och systern min drog istället och hyrde film och köpte en massa onyttigheter :D Här får ni lite bilder från igår:

Dessa två hyrde vi, Supersugen och Bröllops duellen. Kom senare på att jag sett den sistnämnda :P trodde inte det när vi först hyrde den.


Chips & dip, godis och såklart Fanta♥ hihi


Och det här såg vi i affären, töntiga som vi är och tråkigt som vi hade, var vi bara tvungna att köpa sånahär fejk tatueringar, det var så längesen! Haha =D


Såhär blev iaf resulatet. Satte en över och en under min riktiga tatuering. Visst blev de coolt? =D


Vi körde ansiktsmaskar också. Den vi använde var av gele, och den var typ rosa/röd, så det syns knappt att jag har en ansiktsmask på, de ser mer glänsigt ut! Här har jag iaf absolut noooo make-up på, helt trött o sliten :P
 

Ja det var nog allt, nu ska jag fortsätta att ligga och kolla på Bröllops Duellen som jag somnade medans jag kollade på igår. Kanske somnar till den idag med, för jag är så himla trött.
Aja, ni får ha det bra sweetiepies =D
xoxo

Kommentarer
Postat av: meline&nadia.

en fråga till vickan: är det sant att ertus var tillsammans eller på g med din vän shadan i så fall när? innan ni var tsm eller efter? plus har han varit tsm med några andra av dina vänner..blir inte chockad & är inte chockad.

2009-10-27 @ 13:00:20
Postat av: Anonym

vad står ditt riktiga tatuering för?

2009-10-27 @ 13:02:11
Postat av: camila

För det är hennes riktiga tatuering.

2009-10-27 @ 13:08:05
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå för det är hennes riktiga tatuering.. jag menar vad står det för..vad betyder det ser ju fan inte...hon kan ju svara själv.

2009-10-27 @ 14:01:36
Postat av: Anonym

jävlar va uppkäftig !

2009-10-27 @ 14:23:32
Postat av: Anonym

men nej är inte uppkäftig för det, menade liksom inget illa. men om dus ka skriva ett svar så kan du väl skriva ett bra svar. plus att frågan var till henne.. två frågot försäg..om hon nu kmr svara.

2009-10-27 @ 14:37:30
Postat av: camila

Det är inte ens någon idé att lägga ner dyrbar energi på dig och ditt "skrivande".

2009-10-27 @ 14:57:35
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha frågan var ändå inte till dig. jag skrev så här: vad står ditt riktiga tatuering för?

du ba<:För det är hennes riktiga tatuering.kan du tänka lite är det liksom ett svar på de sättet..jag frågade vad det bettyde.



2009-10-27 @ 15:19:22
Postat av: meline&nadia.

en fråga till vickan: är det sant att ertus var tillsammans eller på g med din vän shadan i så fall när? innan ni var tsm eller efter? plus har han varit tsm med några andra av dina vänner..blir inte chockad & är inte chockad.

ps. kan du svara då? pösspöss. fin blogg hörrni.

2009-10-27 @ 15:20:22
Postat av: Emilia

Alltså SNÄLLAAAA! Kolla vad ni tjaffsar om!

På Victorias riktiga tatuering står det: Once you choose hope, everything is possible. Så lätt var det(; Hoppas du fick reda på det du ville nu:D



Svar till meline&nadia: Victoria kanske inte pallar svara för det enda ni typ frågar är om henne o ertus.

2009-10-27 @ 19:19:02
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa men det gick lite rykten förut eller inte rykten men man hörde väl saker från folk.

inte för attd e var skit söta tillsammans men haha det var bara någon som sa en rolig sak. om hon inte vill att folk ska fråga frågor om henne så kan hon säha det för så slutar väl aom plus han var hennes senaste kille right. yes såklart man undrar saker då aja tänker inte fråga mer så.

2009-10-27 @ 20:16:25
Postat av: Anonym

jaa men det gick lite rykten förut eller inte rykten men man hörde väl saker från folk.

inte för attd e var skit söta tillsammans men haha det var bara någon som sa en rolig sak. om hon inte vill att folk ska fråga frågor om henne så kan hon säha det för så slutar väl aom plus han var hennes senaste kille right. yes såklart man undrar saker då aja tänker inte fråga mer så.

2009-10-27 @ 20:16:34
Postat av: Anonym

bara en fråga sen lovar att sluta.

blev de aldrig tillsammans han & shadan?

plus vem är din bekanta undrar verkligen?

tack för svaret då.

2009-10-28 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0