Victoria: Höstlovet har börjat

Tjabbatjenahallå!

Idag har jag inte vart i skolan. Det började med att jag försov mig och sen orkade jag inte så jag har bara varit hemma hela dan. Inte bra... Jag sitter och pratar med min mentor just nu om min frånvaro. Hon är såååå seeeeg på att prata, har bara lust att lägga pååååå, HERREGUUD vad jobbig människa, haha. Är lite stressad också, och hör att jag får en massa sms som jag också måste svara på, men hon bara babblar på som fan och fattar inte att jag har annat som jag måste göra! HÖSTLOVET HAR JU BÖRJAT!!!!! :D:D:D Fan vad bäst det ska bli alltså.

Ska strax börja fixa mig, sen dra på fest i Älvsjö med några från elevensisters och Dylans klasskompisar typ? Det vill säga om jag inte är för seg och skyndar mig att fixa mig! Får se hur det går med det. Borde nog hoppa in i duschen nu... Hörs väl senare, BYE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0