Victoria: Helgen

Hejsan bloggen

Har inte skrivit den här helgen, har faktiskt haft fullt upp.
I fredags var jag i skolan, efter det så mötte jag Camila och vi åkte med en klasskompis till Vårby Gård som bor där, vi var i biblioteket först och sen gick vi till ungdomsgården där.. Haha, första och sista gången:)!
Mot kvällen så tog jag det bara lugnt och var med Honer och Luis, vi chillade hos Honer hela kvällen. Trevligt trevligt.

I lördags, alltså igår, så var jag stressad typ hela dagen! Vaknade upp, åt frukost, började städa lite, sen började jag fixa mig och rusade iväg till Skärholmen, var tvungen att köpa kläder och annat, (assecoarer o.s.v) att ha på mig kände jag, för min faster hade fest och jag visste inte vad jag skulle ha på mig.
Efter jag köpt klart allt så åkte jag hem och började fixa mig. Och runt 6 tiden var jag klar och fick skjuts dit av min pappas kompis, för att alla andra redan åkt, de var bara jag som var lite seg (som vanligt hehe).
Det var skiiiiiit kul där iaf, festen tog typ slut 4-5 på morgonen, och då kom jag hem, heeelt trött och somnade rätt snabbt.

Idag har jag vart hos min farbror typ hela dan, vi åkte dit och åt, och sen så umgicks vi med släkten och sådär. Kul var det, nu har jag iaf vart hemma ett tag och ska strax börja plugga.

Här kommer iaf lite bilder från igår!

Haha, någon gubbe som uppträdde och sjöng eller något, han satte iaf mexikan hattar på min faster och farbror :P



Jag och min farfar :)

En av tårtorna, hann inte fota när den var hel, haha men den var skiiiit god =D


Jag och mina kusiner, Martin, Paul, Hasse, Ernesto, Miguel


Och innan jag avslutar det här inlägget och börjar plugga så måste jag bara säga GRAAAAAAATTIIIIIS IGEN TILL MIN ÄLSKLIIIIINNGG WINTA, HOPPAS DU HAFT VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG! Snart firar vi dig :D
Ps. Jag och Winta planerar något TUUNGT, vad de är får ni inte veta än. Inte ens ni andra tjejer. Ni får veta allt när det är säkert, men om det blir av så kommer det bli bäst.;)
Men men, nu ska jag som sagt plugga så ni får hare bra. Kyss på ärslet.
Trackback
RSS 2.0