Victoria: GOSSIP GIRL

Hejsan svejsan!

Sitter och dricker te och kollar på GossipGirl just nu, den går ju varje dag på femman. Jag älskar den serien! =D

Idag var jag iaf i skolan, vilket jag inte var igår! Gick aldrig för att jag råkade fastna framför datorn och märkte helt plötsligt att det blivit för sent för att det ens skulle vara någon idé att gå till skolan, hade missat mer ön hälften av skoldan. Så jag gick inte

Istället mötte jag upp Linda och Luis och vi drog till Västerholm och hälsade på. Vi var där ett tag sen gick vi till biblioteket och pluggade lite. Och efter det så åkte jag och Linda mot stan och mötte Mona för att leta efter vinterjackor tills jag fick ont i fötterna och det blev mörkt. Sen åkte vi hem och inte mycket hände efter det, somnade på min säng med kläder på och min engelska bok bredvid mig.

Men nu är reklamen slut, så vi hörs väl senare eller nått! ;) PUSS ♥
Blair Waldorf, min ABSOLUTA favorit i Gossip Girl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0