Victoria: drar iväg för att käka snart med min tvillingsyster.

Tjenamors

Vaknade för en stund sen, har inte fått sådär jättemycket sömn.. Ska snart upp och börja fixa mig lite snabbt och sen dra och äta med min kära twin Emilia. Mår jätte illa så egentligen orkar jag inte äta någonting alls, men vi får se om jag känner likadant om en stund. Vilket jag tror att jag kommer göra. Hur som helst, ligger och lyssnar på Britney Spears just nu, o de gör mig alltid på bättre humör :)
Idag är det ju Halloween! Herregud, något måste vi ju hitta på! Aja, vad det blir är inte bestämt, men en sak man kan räkna med är att det kommer bli galet, haha.
Här kommer några bilder och en video från häromdagen

När jag va o bowla med klassen. Nästan alla



   













Nevena och Emilia - okq8. Mötte dom efter bowlingen






Haha, Zeid ville ta foto bredvid polisen x)


Emilia och Lue



Haha han undrade vad jag skulle göra med bilden











Nu måste jag börja fixa mig, PUSS.
Trackback
RSS 2.0