vickylina var i skolan idag :)

Tjenixen bloggen

Igår skulle jag ju till skolan, bara sista lektion, skrev ett inlägg om det. Men det slutade med att jag inte gick.. Får verkligen inte börja med att skolka och komma sent varje dag som jag alltid gjorde i nian! Idag var jag iaf i skolan och kom i tid :D Det var vanlig skoldag fram tills klockan ett då min klass begav sig av till Kungsholmen för att ha teambulding med en klass därifrån. Vi är med dom och ska diskutera i Ungdomsparlamentet. Vad det är orkar jag inte förklara med kortfattat: olika klasser från olika skolor samlas för att diskutera olika frågor, allt från rasism till miljö och ungdomsbrottslighet. Så vi var iaf i Kungsholmen för att lära känna dom bättre och nästa tisdag kommer dom till vår skola :)

Efter skolan kom jag hem och somnade nästan direkt, och nu har jag vart vaken ett tag. Ska försöka plugga lite, och sen duscha och gå och lägga mig! Börjar 10 imorn, och vill få mycket sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0