Shuno GÄSTBLOGG

Shoo mina brorser och bröder från söder och olika mödrer håller ihop ända in till döden
idag sålde jag en hoe hon var en hoe som gav en shuno en blow abooooooowwww. 1,2 cehck 123 fore and fem vad händer len? Ida när jag skulle becknish på min gata så kom en AINA YAAAOO knäääzz jag ba knääz broshhän en shuno låter inte en annan shuno becka i sitt lilla verksamhet brää. Jäävvlläää höörungar breee va ska man gör? Jag tog mitt knäätchh taggish därifrån och aina dumma snutish lään. När jag kom hem höll jag på med min nya låt den vaaarr tuungish och passar in med fitty cent in da kelubb instrumentalish. Den går till så här: " YOYOYO din mamma är min bitch hon tittar på lilo stich jag är en G for the gangsta du är aint nun butta wangstaa aighht?? sug min jarre få lite sarre! Jag äter kebab jag kommer med mina flow chok med snabbt. Jag har en broshhhaa som är doown 4 sina brööder och jag älskar shunnen ända in till döden vi kukar och slukar människor jag har knäääziga skor äter snor inte mat utan snor vet du vart jag boor?? tänker inte säga, du måste sluta gääyaa, YO!"

o juste de jag som shunnen som kommer gästblogga då och då, vem jag är är en GÅÅÅTA gråt inte era ögon våååtaaa. YO


MIN FÖREBILD money over bitchäääsz YAO !! Lil wayne kärlek på gud <33333
AJDE YAO, måste mekka en som ken ring ;);)

Kommentarer
Postat av: Nilufer

nevena, eller emilia hahahahah

2009-10-08 @ 18:49:06
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Eller är der rawnak?

2009-10-08 @ 18:50:16
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: emilia

hahah det är verkligen inte jag!! Säkert honer eller någon som fått koden av...

2009-10-08 @ 20:18:39
Postat av: camila

Kan tänka mig att det är honer som va med vickan :P

2009-10-08 @ 20:37:24
Postat av: Nilufer

Aa då är det honer! do var ju tesammans idag -.-

2009-10-08 @ 20:38:46
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0