Passar på!

Victoria sprang på toa så jag passar på att djävlas lite med henne. Btw, hennes storasyster Lucia här.. Tror hon bajsar men jag är inte säker så jag tar det snabbt.. Visste ni att Victoria inte kunde säga R fram tills hon typ var sju? Visste ni att hon brukade peta sig i näsan och käka upp det?
Visste ni också att jag är hennes största idol?? Nu hör jag att hon spolar måste avsluta innan hon får ett utav sina ökända utbrott.. Jag trodde för ett tag sen att hon kanske hade damp eller adhd! Visste ni också att hon pratar i sömnen och att hon själv tror att hon är ballast i världen.. Men sanningen är att innerst inne är hon den nörden hon var när hon var fem år. Nu kommer hon. Tjingeling


Det liknar Victoria när hon kommer på något och använder hjärnan

Kommentarer
Postat av: linda :D

ahahahha, shiit rolig hon är

2009-10-22 @ 09:26:24
Postat av: Anonym

hahahahahah

2009-10-22 @ 23:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0