Nevena skriver :)

Hejsan kära bloggläsare det var ett tag sen alltså ,

Känns som att jag inte haft något intressant o skriva om och jag har haft alldeles för många prov för att kunna skriva. Detta tar ju bara några minuter o göra, jag menar att skriva ett blogginlägg, men dem minutrarna är viktiga höhö.
I alla fall.. Nu sitter jag hemma, har sjukanmält mig. Det är så att jag har haft problem med magen, det är något som gör jätte ont. Jag har varit hos läkaren o tagit massa prover men dem proverna har inte visat något. Så idag har mamma ringt och bokat tid hos en annan läkare och jag hoppas att jag får en tid hos honom så snabbt som möjligt för jag står inte ut längre !
Denna vecka är nog den jobbigaste på länge för jag har typ världens alla möjliga läxor, BLÄ!

Måndag = Läsa 15 sidor i Historieboken och ha ett läxförhör på det.
Tisdag = 5 sidor i grammatik i engelskan att göra, skriva ett brev på engelska, läsa typ 90 sidor i min läsebok. 3 sidor i matteboken att göra.
Onsdag = Jobba på Samhällsvetenskaprapporten som ska vara 6 sidor!
Torsdag = Islam prov !
Fredag = VETENSKAPSRAPPORTEN PÅ 6 sidor SKA IN!

sen är det LOOOOOOV! alltså obeskrivligt hur mkt jag har väntat på en veckas lov, verkligen obeskrivligt.
Jag kan säga att jag verkligen ska utnyttja varje sekund utav lovet, förhoppningsvis med alla tjejer :D

Nu ska ja försöka styra upp mitt plugg så att jag inte behöver plugga så sent ikväll.
Ska börja skriva lite oftare i bloggen, (ifall någon bryr sig om mig, mohahah)



Peace and love


Kommentarer
Postat av: Nilufer

I miss u! <3

2009-10-20 @ 19:24:06
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: vic

JAG bryr mig baby! =D

2009-10-20 @ 21:05:35
Postat av: Nevena

Miss u too nilufer :(



Haha vic helt söt, någon bryr sig ialla fall ;)

2009-10-20 @ 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0