Nevena skriver

Hejsan svejsan

Här sitter jag helt trött och ska väll alldeles strax borsta tänderna och lägga mig. Igår kom jag hem ganska sent, har för mig att jag kom hem 02.30! Men riktigt nice var det.
Imorse ställde jag väckarklockan på 10.00 för att sedan sätta på mig träningskläderna och dra på mitt bodypump pass. Riktigt jobbigt var det, men skönt efteråt. Riktigt stolt över mig själv som körde med vikter som 6 och 8 kg.
Idag har jag väll inte gjort så mycket mer.. Mamma kom hem från Ikea och köpte lite saker till mitt rum, älskar verkligen mitt rum just nu! Så mysigt.
Detta blev ett ointressant inlägg men men.. Imorgon drar jag till Emilia och efteråt så drar vi till Kattis och myser där. Senare mot kvällen kommer Emilija hit o sover över. Nice nice. Höstlovet har bara börjat :D




innan utgång igår..

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll.
Peace and love


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nevena du var ju skiiit snygg!:D

2009-10-26 @ 11:55:35
Postat av: Nevena

aaaw :D thankkk yooou emilia <3

2009-10-26 @ 12:37:10
Postat av: Nevena

aaaw :D thankkk yooou emilia <3

2009-10-26 @ 12:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0