long time no seee

Hello bloggen!
Det var ett tag sedan jag skrev, vilket måste förbättras..
Jag har haft fullt upp med plugg asså.. ni anar inte hur mycket det är!
Jag har inte så mkt mer att säga, ville bara påpeka att jag fortfarande är vid liv..

har tänkt  bjuda på lite bilder på vad som har hänt under veckan jag inte skrivit =)



var med min bebo


träffade yanni och chirs på väg till skolan en dag


några muppar från klassen

pluggat med erre


sedan kan vi avsluta partajet med en ego bild höhö

Mitt väldigt intressanta liv......hmm.skulle inte tro det!



juste jag ska lägga upp en video strax där ni kommer
se min pappa läxa upp mig...känsliga tittare varnars!
Hare gott!!!!

/Bibbi


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhahah sköning xD

2009-10-19 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0