Lite gammla bilder..


Linda, Victoria och jag hahah :D

Linda och Jag. Självisk hon är, hon lät inte mig bada i baljan :(

Bibbi, jag och Linda - vi sjunger typ :P

Camila, Linda och jag - på dagis

Linda och jag - Gääängsters haha

Jag och Bibbi ;)

Emilia, Linda och Camila - Kolmården med skolan tror ja

Linda och Jag -  fråga inte vad vi gör

Uppträdande med skolan - Ereeg & linda till vänster och aram där till höger hahah
Linda och Jag

Lindas kalas haha

Hahaha

oj de blev kanske lite mycket hah, aja ska väl forsätta att plugga nu -.- 
Good bye

/ Sofia

Kommentarer
Postat av: stephanie

hahaha neej vaa söta!!:D<3

2009-10-19 @ 18:47:57
Postat av: Linda

ähhh vi kör import stil på poolen hahaahahha

2009-10-19 @ 20:02:40
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: nadiaah

aaaw vad söta ni är. men sofia är så vacker.

ps. varför svarar inte ni andra än på frågestunden?

har sofia pojkvän?

är hon oskuld?

är hon modell?

2009-10-19 @ 20:24:21
Postat av: Sofia

tack så mycket ahah :P

Jag svara aldrig på frågestunden, för ja va lite seg och sen blev de typ försent hehe.

har sofia pojkvän? Nää de har ja inte ;)

är hon oskuld? Yesbox

är hon modell? Nej



ha de bra ;)

2009-10-21 @ 18:31:41
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0