Linda

så jävla länge sedan jag skrev, har inte haft tid eller orkat att gör de.. sitter nu hos sofia och laddar ner music på min mobil för... jag åkeer till EGYPTEN IDAG!!! ska bli så jäkla skööööönt att slippa kalla Sverige.
ni får bilder och en massa sånt när ja kommer tillbaka, för då blir de mycket bättre uppdatering från mig ( ska försöka iaf )

de va förfan fyra år sedan jag var där sist, har åkt till grekland varje sommar från 3år tillbaka me sofia och hennes familj. har vart såå himla kul, men saaknar Egypten. deras musik och allt de är ju trots allt mitt halva hemland :D

HA ETT SHIT BRA HÖSTLOV OCH VILA UT!!
OCH TJEJER PARTAYA LOSS FÖR MIG MED HAHAHHA :)

puss och kram

Grekland i år:

Hahah

Goood bye SWEDEN :D




Kommentarer
Postat av: camila

camila gilla lindas tröja ;)

2009-10-24 @ 14:55:27
Postat av: vic

WE WILL PARTYYY FOR YOUUU TRUST MEEE!!! :D:D

2009-10-24 @ 15:19:33
Postat av: Anonym

ha så trevligt.. vadå har du åkt utan föräldrar till grekland? du sofia & hennes familj?

2009-10-24 @ 15:20:10
Postat av: Sofia

Nej hon och hennes mamma åkte me oss :P

2009-10-24 @ 17:36:45
Postat av: Anonym

aa okej trevligt:)

2009-10-24 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0