HEY sofia här ;)

Idag har de varit en funny day :)
Bibbi( min före detta granne :( ) gick precis hem ifrån mig..
Dagen börja med att ja behövde gå till centrum, ja lurade med mig bibbi dit mohaha:)
Sen blev vi skit sugna på godis, så vi gick till kungens kurva och köpte, MUMS :)
Sen gick vi hem till mig och kollade på film. Efter det så sjöng vi och dansade!! hahah SKIT KUL ! Ska skicka videorna till bibbi nu när hon kommer hem, sen så lägger hon nog in dom haha. Vi sminkade varandra och "klädde ut" oss till töntar hahha vi har alltid de där kläderna på oss men jaja, mjukistjejerna i gänget liskom ! :D
Nu sitter jag här och pratar med Camila ;)

Här kommer lite bilder från idag:



HAHAH







Have a goooood day


Kommentarer
Postat av: Catherine

fan va fint ditt rum blev, e avis nu ska oxo fixa sa lite copycat du vet haha o the best godis smaken ju 2 tummar upp

2009-10-26 @ 10:41:14
URL: http://caathyn.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahha taack!! ditt rum är också mutcho buena !! :D <3

2009-10-26 @ 17:58:33
Postat av: Anonym

kan inte du via hela ditt rum?

2009-10-26 @ 19:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0