hej bloggen det är mona

hej hur mår ni? jag tänkte berätta lite om igår, jag började 9.35 och hade bara två lektioner sen så slutade jag 12.25 så det var skönt..så när jag slutade så åkte jag sali och camilla hem tillsammans till skärholmen, vi åt mat och gick sen till biblioteket där camilla hjälpte mig med matten hon är skit duktig älskar henne för att varje gång jag behöver hjälp det spelar ingen roll i vilket ämne då hjälper hon mig alltid,man kan alltid räkna med camilla haha..jag glömde också säga tack igår så TACK CAMILLA FÖR HJÄLPEN=) <3
När bibloteket stängde så gick vi till hair for you där sofia klippte sig och som vanligt så blev hon skitvacker vi satte oss där en liten stund med linda. Sen gick jag hem och pluggade matte.
Idag så ska alla tjejer till pamela för att fira hennes födelsedag,jag kan inte för att måste plugga till mitt matteprov som e på måndag så jag hoppas att ni alla tjejer kommer att ha det skitkul och en underbar kväll och jag önskar PAMELA ETT STORT GRATTIS<3PÅ FÖDELSEDAGEN
(haha första gången jag skriver ett långt inlägg,hoppas inte att jag har tråkat ut er för mycket haha)
HEJ DÅ, VI SES NÄR VI SES<3

Kommentarer
Postat av: Linda

nej mona, inget tack linda för att du följde mig ända hem till porten... hahahahh :D

2009-10-03 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0