ge mig hopp..

Hej bloggen!
Vaknade för några timmar sen på grund av min granne ringde hem till oss..
och olyckligtvis så var båda hemtelefonerna i mitt rum..!
Men det var endå bra, för jag har massor med plugg och så lite tid.
Jag sitter nu och försöker jobba men min biology lab report.
vilket inte går så bra...och den ska vara klar till imorgon..

Allt det här måste göras denna vecka.

Måndag
-Biology lab report
-Chemisty HW + X-word

Tisdag
- English essay
- Svenska läslogg 1 + ordlista
- The math woorksheet needs to be done (last day)

Onsdag 
-

Torsdag
- Svenska referat + litteratuanalys in + läslogg 2 och ordlista.

Fredag -


Det här är plugget vi fick förra veckan.
Plus att vi kommer få nytt den här veckan, ex. Ny chemisty läxa eller math. 
Sedan så får vi inte glömma att samtidigt som detta måste jag träna på Civics och Spanska för redan veckan efter har jag prov i dessa två ämnen, stora.
Civics provet är på måndag och Spanskan på Tisdag..

i neeeeed some hope to get thru these two weeks without giving up or fail on the way!


Men aja, jag måste nu fortsätta med rapporten....

pusssss och kraaaaaam / Bibbi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0