en liten del utav min "historia"

hejhej läste våra kommentarer lite och såg en där en person (Asana - vet inte vem det är) hade några frågor om mig så jag tänkte svara på ALLA (även om inte alla var direkt till mig men dom var om mig)

(det kanske är lite otydligt så jag gör det lite tydligare)
 
Från asana:
Fråga:hur länge har ni känt dylan? har ni alla verkligen varit vänner i 14 år ? hahaha dylan gick ju fan i söder och lillholm, varför bytte hon till söder från lillholm hoppas att hon kan svara på det här och ni andra på de första

Svar: De flesta av tjejerna har känt mig i 3 år (?) men Winta är den som har kännt mig längst i HELA 11ÅR (sedan första klass). Alla tjejerna har inte varit vänner i 14 år utan det är bara några utav tjejerna. Jag böt till Söderholm eftersom att det låg bara några steg ifrån mitt nya hus efter att jag hade flyttat och jag var lat och pallade inte gå hela vägen upp till lillholm (tääääänk er att gå upp för en låååång backe varje morgon) så jag bestämde mig för att byta skola istället :D

där fick du ditt svar och hoppas att du och alla andra läsare är nöjda med det :D
/Dylan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0