Emilia&Mona

Hejhej! Emilia och mona hära(: Vi är hos Mona, vi kollade på Idol och vi käkade godis och sånt nu sitter vi bara och kollar runt på datan:P Jag bakade kaka åt Mona och hennes familj hahaha dom tyckte om den JÄÄTTTE MYCKEET! Dom bjöd på....godis(?) hahaahaha!!
Jaa nu ska vi göra te och fruktsallad med glass gott va:D!!
Vet ni vad jag och Mona fick reda på idag:O kolla vi skulle köpa gymkort på måndag men nu ska dom tydligen bygga om i gymmet och såå.... Vi bleeev JÄTTTE sura och såg ut såhär :@:'( hahaha!

Justeeee glömde säga YEEEEY det är HÖSTLOV!!! Fan vad kul vi ska ha:D!!!



Det var för ett år sedan i Egypten!! Haha


SÖTAST! Mosee:D

Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni kusiner eller.?

2009-10-24 @ 11:38:24
Postat av: Emilia

Njee, det skulle jag inte säga men vi är som det(:

2009-10-24 @ 12:59:09
Postat av: Anonym

okej:)

2009-10-24 @ 13:59:01
Postat av: miinäl

hahahahahha era idjoter, vem la upp den???!!!!!!!!! jag har inga ögonbryn där!!!! ahahhahah

2010-04-09 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0