Emilia

Halloj! Vad händer? Hahah här händer inget speciellt(: Ni vet mitt ''pluggschema'' allt har tyyp gått som planerat(: Jag måste börja läsa min bok fan altså jag läste en annan men sen så bah, men ni måste läsa böckerna jag gett er jag bah oo-keeeej.. Iaf haha ska läsa boken sen min recension, sen är den klar och då ska jag bara koncentrera mig på so:n och Vården.. Emm idag så fyller min syster år hon ska ha kalas så jag ska hjälpa till lite och fixa och såånt ni veet:P Sen så efter ett tag måste jag börja dra mig hemåt och fixa mig för som alla redan skrivit så är det fest today hos Pam så jaa idag blir det fest(; Emm sen så.. juste vet inte hur jag ska ha mitt hår-.- QNASE!




Trevlig dag(;

Kommentarer
Postat av: Catherine

haa det sååå kul hos pamelas och bilder vill jag defenetivt seee!

2009-10-03 @ 19:39:11
URL: http://caathyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0