Emilia

Hejsan kära homosapiens! Igår så var det ju tänkt att vi skulle bowla eller biljarda MEN haha inget av det blev det, för att TRÖGA Pierre skulle käka och alla vi sitter där och väntar på han och han satt typ och käka i 545434566354 miljarder år! Hahah Iaallafall vi hade skit roligt igår! Efter att vi varit i herre så drog vi till skolan och typ satt där och chillpillade! Hahhaha alltså Lue och Vicke är värsta galningarna sprang efter varandra som riktigt indiander och Lue typ ramlade flera ggr och jag fick aldrig med det på film för min mobil är en anning trög och massa annat hände också men får inte säga typ av Victoria hahah MES, jag säger bah SCHHHHH-.- Iaallafall vi hade skit kuul tills det att vi skulle hem. QNAASSZE säger jag bara men det löser väl sig hoppas jag:D Idag har vi typ inga planer men det kommer väl något senare mot kvällen hoppas jag:D!

JUSTE MÅSTE AVSLÖJA EN HEMLIGHET SOM ÄR SKIT ROOOOLIG!
HAHHAHAHAHAH!
Minns ni när Victoria skrev ett inlägg om vem Lue och Hone var och hur vi kände dom eller vad fan det var för någon Maria Söderberg undrade.. Det var LUUUUEE OCH HOONNNE HAHAHHA skiit dåligggga alltså som var den där ''Maria Söderberg''


I sommras:D!

Hahaha det var det Adjö gott folk!


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha visst säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :))

2009-10-26 @ 14:39:15
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH din snitch, det var jag som skrev inte honer :)

2009-10-26 @ 15:03:47
Postat av: Emilia

Men LUUUE! Same shit fifan haha! Jag är inte en snitch:D!

2009-10-26 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0