Emilia

Heeeej haha vet att vi skrev alldeles nyss men jag måste bara berätta en sak som hände typ ett tag innan vi drog från biblan HAHHA alltså se till att ni inte har något i munnen nu, ni kommer garva!!

Kolla haha, vi satt så där och chillpillade, nee men driver bara men alltså vi satt typ sen så hade jag en plastgrej i munnen från min stiftpenna sen så hade jag den i min mun jag typ tuggade på den, jag drev jag med Vicotria att det var min tungpiercing. Och efter ett tag så spottade jag ut den i våran godis påse vi hade (ja, den var tom) sen så efter ett tag HAHAHAHAHAHAH gissa vem som har den i sin muuuuun, VICTORIA!!! Jag ba: ''Men victoria det var den jag hade i munnen'' och då såg hon ut så här: :O och såhär :( och så sa hon EUUUUU HAHAHAHA, och jag bara satt och garvade faaan vad kuul!!!!
Nu ska jag fortsätta plugga:(

Ha en bra fortsatt dag hah!(:

Kommentarer
Postat av: vic

HAHAHA HEEEJ EMILIA SKÄM UT MIG LIIIIIITE TILL?? och ofta man visar hur en människas ansiktsuttryck är genom smileysar? xD HAHAHA emiliiiaaaaa

2009-10-19 @ 20:18:43
URL: http://elevensisters.blogg.se/
Postat av: emilia

Hahahah men det var juu kuul!

Jaaa jag gör det hahaha=D HAHAHHAA viictoriiiaaaa:P

2009-10-19 @ 20:42:38
Postat av: camila

HAHAHAHAHA JAG dog !!!

2009-10-19 @ 21:02:08
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0