Emilia

Hejsaan(: Nu var det inte länge sen jag skrev:P!! Haha.. Iallafall, idag så har jag bara varit i skolan, sen efter det så drog jag och Sofia till Västerholm vi var, käkade lunch och satt bara i cafeterian, flashbacks ni vet haha om man säger så:P Jaa det var så sköönt saknar skolan så hiiiiimmlllaaaa mycket!!! Iallafall sen så drog Sofia jag var kvar ett tag till lite mobbad men jaa, det är ju jag så det spelar ingen roll haha! På vägen hem sen gissa vem jag såååg???? Linda (gympaläraren) hon var med sin bebis och sin mama, åååh sååå SÖÖÖÖT hennes bebis vaaar, hon var jätte liten också åååh fan alltså så SÖÖT unge! Sen efter att ha stått och pratat med dom ett tag så drog jag hem! Snart ska jag till stan och ikväll såå.. Får vi se vad som händer. 
Jag har lite bilder från gårdagen som jag tänkte visa haha! 


Här som ni ser så har ni mig, Sofia och Linda.


Hära är Kungsholmsbrudarna, förstårrr nii? Haha skojar bara lite:P!


Häär har ni Linda, jag tog kortet! Jaa, jag tycker också att jag borde bli fotograf, perfekt vinkel!


Jag och Linda sexiga as usual! Haha.


BEBBBBBIS, är den inte söööt? Haha PoshiNoshi!


Kolla vad vi hitta på vägen hem igår, en död ekorre stackarn, en galning hade kört på den så ögonen ploppa ut, där blodet är det var mordplatsen, stackars liten! Den var så färsk när vi såg den också den hade precis dött! Människor har ju fan ingen empati nu för tiden:P Han kunde iallafall stoppat undan den lite vid kanten eller ringt sjukhuset! Linda, den goa leker INTE med den utan hon stoppar undan den så inga fler UNempatiare kör på den haha!


Haha jag borde bli konstnär också(; Det är den söta hunden som stod utanför Mc donald's:P!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KTH, väcker minnen :)

2009-10-16 @ 19:43:34
Postat av: Nilufer

Fan missade Linda då :(

2009-10-16 @ 20:19:29
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0