Del 1 av frågestunden!(Vickan och Nevena)



Victorias svar =D

vickan: var du tillsammans med ertus från din gammla klass?
i så fall hur länge var ni det? vem gjorde slut och varför?
vem är din allra bästavän?

Svar:
1.Ja, minns inte exakt hur länge. Vi fungerade
inte ihop och kom inte överens om måånga saker.
2. Varenda en av de tjejer som driver denna blogg
är mina bästa vänner, ingen betyder mer än den andra.
Jag älskar varenda en av mina små apsystrar lika mycket :D

hur gammla är ni ? :D 
och vad har ni för intresse ? 

ur kom ni på idén att ha samma blogg elva st? :D
Svar: 1.Jag är 15 år, fyller 16 i november. Vi alla är 93or och
de flesta har fyllt 16.
2. Mina intressen är mina vänner, kläder, musik och att
umgås och have a good time :D
3. Jag vet inte riktigt vem det var som kom på idén, men
tanken är iaf att vi inte ska splittras och hålla kontakten
genom bloggen. Det är även en kul grej att ha den här
bloggen med sina tio bästa vänner :)

Postat av: Jossan♥
idoler? ;)
Svar: Mina allra största idoler är Britney Spears
och Victoria Beckham.


Vem är det som skriver i bloggen oftast? Eller skriver alla lika ofta? Kram

Svar: Jag har faktiskt ingen koll på vem som skriver oftast,
men jag tror att det är Camila eller jag. Jag försöker att skriva
varje dag, men på helgerna blir det svårare, finns för mycket
annat att göra då.
 
 

Hur kom ni på att ni skulle börja blogga elva stycken??
Ja som sagt, läs där uppe, det var någon av de andra tjejerna
som kom med idén, Bibbi tror jag det var. Så hon får svara på frågan.
 

hur gammla är ni:D??
vart shoppar ni helst?
Pussss
Svar: 1. Vi alla är 93or.
2. Jag har ingen speciell favorit affär, shoppar
där jag hittar det jag gillar.


vrf är er blogg så bra?:D
vem av er gick i v-holm i förskolan?
Svar: 1. Haha, jag vet inte, för att vi är bra kanske? :D
2. Jag, Sofia, Bibbi, Linda, Camila, Emilia och Ereeg har
gått tillsammans i Västerholm sedan förskolan.
Nevena började i tvåan, Winta i åttan och Mona i tvåan
men hon bytte i fyran och sedan kom hon tillbaks till
Västerholm i sjuan :) Och dylan har aldrig gått i Västerholm.


Ni är elva bästa vänner som jag förstår det.
Hur kommr det sig att ni alla blev vänner? Gick ni på samma skola osv?
:D
Svar: Ja, alla förutom Dylan gick i samma skola. Dylan lärde de
flesta av oss känna genom fotbollen som de flesta av oss tjejer
gick på när vi var yngre.

Söta ni är allihopa, vart kommer ni ifrån? =)
Svar: Mina föräldrar är från Peru

vem är er söta lillesyster, hon är jätte gulig ? :D
Svar: Jag gissar på att du menar Canny som vi pratade om i ett
videoinlägg att hon var alla oss tjejers lillasyster. Det är Dylans
lillasyster egentligen, men hon är som en lillasyster för oss alla. Lilla Canny =)

vilken gymnasie har ni alla börjat i?
Svar: Jag går på Frans Schartaus Gymnasium.

viktoria:vem var killen från din klass
som du var tillsammans med i 8:an?
hur blev ni tillsammans?
hur länge var ni tillsammans?
varför gjorde ni slut?
vem gjorde slut?
Svar: Jag har redan svarat på några av de frågorna längre upp

hur kändes det att splittras när ni började gymnasiet,
hur går det i nya skolan?
hur går det med kärleken?
Svar: 1. Det kändes väldigt sorgligt att veta att man
inte skulle träffas varje dag längre, och att det finns en
stor risk för att man tappar kontakten. Det var mest det jag
var ledsen över, annars så kände jag mig taggad inför gymnasiet.

2. I min nya skola går det så bra som det bara går att bli!
Är verkligen jättenöjd med skolan och klassen, och det har
hittills inte varit så svårt som man först trodde att det skulle
vara när man började gymnasiet.

3. Haha, hur det går med kärleken beror på hur man ser på saken.
Men vill inte ha någon kille för tillfället. Ska satsa
på skolan mer än allt annat :)



Nevena svarar nu :)


hur gammla är ni ? :D
och vad har ni för intresse ?
hur kom ni på idén att ha samma blogg elva st? :D

- Jag är 16! :D
- Intressen? Har man tid för sånt? Nää skojar... Då
jag inte pluggar är jag ute med dessa underbara tjejer :)
kul har vi alltid!
- Fick ett sms utav Bibbi tror jag det var, där det stod
att en blogg där alla elva tjejer skriver skulle vara en
kul grej. Älskar o läsa hur allas skoldag har varit osv.
Så detta var en riktigt bra idee tycker jag.

idoler? ;)
kram

- Hmm.. En svår fråga, vet inte riktigt om jag har någon sådär.
Men diggar Messi i Barcelona (kung!)

hur gammla är ni:D??
vart shoppar ni helst?
Pussss

- Jag är 16, som sagt.
- Gina tricot och H&M för det mesta.

vrf är er blogg så bra?:D
vem av er gick i v-holm i förskolan?

- Taaaack :D hihi
- Victoria, Sofia, Bibbi, Linda, Camilla, Ereeg och Emilia

Hej
vill bara fråga nevena några frågor.
va gör du med ditt hår?dt är alltid fint.
vilken parfym använder du?
vilken mascara använder du?

- Ehm, brukar för det mesta ha de rakt och då är det för att
jag fönat det efter att jag duschat. Då jag inte har de platt
brukar jag ha smålockar som jag fixar med plattången. Ibland
så har jag tur och vaknar upp med volym i håret och då sprejar
jag bara lite med hårsprayen thihi. Tack så mycket.
- Jag använder Naomi Campbell, Hugo boss och
 Christina Aguilera parfymen.
- Det beror på. Ibland då jag inte vill ha så fylliga ögonfransar
så använder jag Mary Kay från USA, den gör så att det ser
naturligt ut. Annars så använder jag en från Maybiline
(om det stavas så) haha. Tar den jag hittar liksom.

Söta ni är allihopa, vart kommer ni ifrån? =)

- Aw, Jag är från Serbien.

vilken gymnasie har ni alla börjat i?

nevena:
ditt hår är jätte fint , plattar du?
var bor du?
är du oskuld?
vad heter din nuvarande pojkvän?
hur många har du varit ihop med och vad heter dem?

- Jag går i Sjödalsgymnasiet i Huddinge.
- Tack, nej jag plattar inte längre.

- Huddinge
- Yes, det är jag
- Har inte pojkvän
- Har haft en pojkvän, Maksim

nevena:
är du oskuld?
vad heter din nuvarande pojkvän?
hur många har du varit ihop med och vad heter dem?

- Japp
- Har ingen
- En, Maksim


hur kändes det att splittras när ni började gymnasiet, hur går det i nya skolan?
hur går det med kärleken?

- Hur det kändes att splittra då vi började gymnasiet?
ehhm, det var mycket tårar och man fruktade verkligen det.
Jag kunde inte tänka mig en skola utan alla tjejer och alla
andra. Men man var rädd o tappa kontakten. För det är
väldigt vanligt att man gör det då man börjar i en annan
skola. Men så som det är nu så är verkligen allt perfekt.
Vi tjejer träffas varje vecka (nästan).

- Det går jättebra i min nya skola. Jag är verkligen nöjd med
 klassen, med lärarna och med miljön i helhet.

- Går väll bra (?)

Trackback
RSS 2.0