dansdansdans

hallååå Dylan hära har typ precis kommit hem från träningen e heeetl slut. Idag i skolan så har det varit rätts så chill men imorn börjar pluggandet luuungt efter skolan eftersom ......

..... Att jag ska ÅKA TILL KURDISTAN (Slemani - Irak) PÅ SÖNDAG, jaa jag vet det kommer säkert att komma som en chock för er tjejer för jag har inte snackat ngt om det alls men tro mig det gjorde det för mig med (fick reda på det IDAG direkt efter att jag kom hem).
 Anledningen till att jag skriver det på bloggen är för att jag vet att alla tjejerna kollar in den varje dag så då blir det lättare så att ALLA får reda på det i eleven sisters(och ni blogg läsare haha).

Som de flesta vet så kommer jag ursprungligen från kurdistan så det kommer bli en hel del släkträffande :D ( fast jag är igentligen kurd från Iran så det blir inte lika mycket som det skulle ha blivit där )


dit ska jag hahah (ni fattar? skämt åsido)

/Dylan

Kommentarer
Postat av: Bibbi

hahah baaaby, ha en trevlig resa!

2009-10-22 @ 00:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0