ÄR SÅ TRÖTT

Hej alla läsare,hur mår ni? Idag så började jag 12.30,skitskönt som bibbi skrev tidigare så har vi haft sportsday idag det var jättekul haha jag,sali och julia i min klass joggade tillsammans och vi kom bland dom 30 första vilket är jättebra. Asså det var så jobbigt det fanns typ 5 uppförsbackar som var skitjobbiga men vi klarade oss och jag är faktiskt stolt över mig själv haha.Ojuste vi sprang i sundbyberg en timme ifrån skärholmen. Efter det så gick jag och köpte glass från mcdonalds,tyckte att jag förtjänade det sen så åt sali i millas och sen så gick vi båda hem,det var min dag. Nu ska jag plugga history och civics(samhällskunskap) hej då!=)
<3 /Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0