21 oktober - usch fy blä!

Näe! nu är jag riktigt arg, riktigt jävla arg! Idag så har jag sovmorgon men ändå så kommer byggmännen och väcker mig halv 8, fuck i helvete. Och så skricker dem glatt, "DAGS ATT BORRA"! Och min mamma är självklart uppe som en vampyr o ba jaaaa välkomna bara sätta igång -.-

Aja, vad ska man göra? Man går upp och börjar fixa sig. Börjar dagen med idrott på schemat, skit kul ju. Det är badminton :D älskar det.
Har gjort i ordning en ganska så nyttig frukost. Bullar med mjölk , mums? jabadabadoooo
Ska även ta tag i min religionsbok och plugga lite också.
Sen tar jag mitt pick och pack och sticker till storängshallarna vart vi har vår idrott, helt underbat!


  Innan Pamelas fest för någon vecka sedan


Simma lugnt guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0