Winta: sviniiis

Heeeej allihopa ! :D det var ett tag sen jag skrev... har haft skit mycket att göra i skolan.. läxor/prov oså -.- Assso jag orkar verkligen inte, det är fööör mycket. fetaste lusten att bara hoppa av men neeejnej haha !! Aja.. de är väll bara att bita ihop hähähä :(
Iallafall, de har häntväldigt mycke på den senaste tiden... tex de som vicky skrev innan .. att några av oss tjejer sjöng för alla läraren  i Västerholm, det var riktigt kul att träffa alla, man fick flashbacks såådär alla roliga minnen där osåå haha lyckat blev de iaf ! 

Idaaaag i skolan så fick jag sprutan emot svininfluensan,  Jag var såå nervös över att ja skulle ta sprutan för att vissa  som redan har tagit sprutan sa att det gör skiiiit ont... Men neej det gjorde verkligen inte ont enligt mig iaf haha, det gick skit snabbt.. In o Ut på en gång haha iallafall.. men nu börjar det kännas lite.. min arm är skit svullen och de gör ont lite då och då.... aaaaaja de går väll över snart :)

ska upp och laga pannkakor nu, juuuumiie :D

pööööösssssssss

Kommentarer
Postat av: camila

Du kommer döööööö vänta tills imorgon!

2009-11-20 @ 19:17:26
Postat av: asso du gör mig rädd seriöst.... :/

winta

2009-11-20 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0