WIIIIINTA : Måndag -.-

heeeeeeeeeeeeeej allihopas, jag mår bra :D hur mår ni? ähähää .. idag har jag varit i skolan... hade ett fucking prov i idrott( G prov) som va ganska enkelt men grejen är att man måste få rätt på alla frågor för att kunna få G... aja får se vad resultatet blir  nästa vecka. vi slutade efter lunch idag kl 11 meeeen nejnej ja va tvungen att stanna i skolan för att jag hade utvecklings samal kl 2 haha och de gick väll helt Ok haha men ska iaf förbättra mig och höja mina betyg tills nästa termin,spiiikat!!!! :)   åkte hem med pappa och sooov diiiirekt!!  Imorgon har jag muntlig redovisning om  kärlekens och skönhetens gudinna Afrodite ;)  asso den här veckan har vi så myckeeeeeet plugg på g !! en massa prov och läxor, asso orkar verkligen inte!!
det var min tråkiga dag de -.-
peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez<3


Kommentarer
Postat av: simone

Tack så mkt! ;)



Händer idag då? ;P



Puss

2009-11-03 @ 09:51:09
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: S A R A

(svar)ja exakt! Man vill ju kunna köpa något utan att vara pank resten av månaden..:(

Cool idé med bloggen btw =)

2009-11-03 @ 15:01:37
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0