Victoria - FÖRSTA ADVENT

Tjenixen gott folk

Idag är det söndag, så jäävla skön dag. Har inte gjort annat än att slappat hemma hela dagen. (Y) Det behövs verkligen, efter en tröttsam men väldigt rolig och fartfylld fredag och lördag. Eller lördagen var rätt lugn iof :) Var på bio med Dylan och såg New Moon, skit nice :D Den tog slut senare än väntat, och det var meningen att vi skulle på fest på lördagen, men vi pallade inte. Det kommer ju trots allt fler helger. Efter bion träffade vi lite vänner och softade ba chillpill.

I fredags var jag däremot vare fest med några vänner från skolan, det var SKIT kul hahah. Önskar jag kunde berätta allt som hände för er, haha :( Men men.

Idag har jag som sagt inte gjort så mycket, fått gäster och sådär, det är ju första advent!? :O Fyfan vad tiden går snabbt, det känns som om jag knappt hunnit börja gymnasiet... Men det innebär i varje fall mysiga tider och JUUUUL :D Hihi :)

Nu måste jag iaf börja göra mig iordning, ska hem till Honer snart och bara chilla, det var längesen jag umgicks med min BFF :O Haha. Efter det ska jag till min syster som flyttar idag! Ska sova där :)
Det var allt för mig, vi hörs. PEACE! :)



PS. EMILIA ÄR I EGYPTEN! Hon hann aldrig skriva det här på bloggen, så jag skriver det nu. Därför jag ej varit med henne denna helg :( I miss her, det märks verkligen att hon är borta, det är ej samma sak. Men som tur är kommer hon tillbaks nästa vecka på fredag igen! :) Nu vet ni. DS.

Trackback
RSS 2.0