Victoria: Torsdag

Hello babes

Idag har jag vart i skolan, vilket jag inte var igår. Försov mig typ. Haha, typiskt mig. Ska bli bättre på det iaf, min mentor sa idag att jag blivit varnad för att få indraget studiebidrag. INTE bra. Så jag får helt enkelt börja skärpa mig.
Hur som helst var vi med klassen i Kungsholmen idag, angående Ungdomsparlamentet. Vi var där hela dagen och  hade inga riktiga lektioner. Nice var det iaf!
Efter skolan åkte jag till Skärholmen, var med Berra och två av hennes kompisar en stund, sen rörde jag mig mot Västerholm.
När jag kom hem så hade vi fått lite besök av lite släktingar som kom för att äta middag och umgås lite bara. Nu har vi ätit klart och jag ligger och kollar på film med mina två små kusiner Stephanie och Johan. Vi har även proppat i oss massa godis och pepparkakor. Christmas time is getting closer and I can FEEEEEEL it =D Okej, kanske inte riktigt än, men snart iaf! Mysigt! =)

 
Jag, Steffi och Johan :)



De tog med sig tre av sina favorit filmer - Pocahontas, De Tre Små Grisarna/Ferdinand och någon Nalle Puh film. MINNEN! Hihi, det är iaf dom vi kollar på nu =D

Kommentarer
Postat av: ereeg

mys-pys :)

puss på skinkan

2009-11-05 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0