Victoria: Söndag

Tjena sötisar

Hur är det med alla där ute som läser vår blogg? :D Själv mår jag alldeles prima :)
Sitter och lyssnar på musik och njuter av livet :D Två låtar som jag bl.a suttit och lyssnat på ett bra tag nu:





One love med David Guetta och Estelle, och Bad romance med Lady Gaga. Hon är så coool! Lady Gaga alltså. Men gillar inte henne på något sätt ändå. Haha, vet inte hur det går ihop, menmen.
Dylan har redan berättat vad jag i stort sätt gjorde igår. Trevligt hade jag det iaf! I fredags var några av oss som sagt på bio och såg Paranormal Activity, filmen var så gryyyymt jävla bra, sjukt läskig också. Efter det så var några av oss ute ett tag till och bara tog det lugnt.
Det var meningen att jag skulle gått på bio idag med, med min syster, men eftersom att det är typ heeeelt fullbokat överallt så blev det inget! Vi ska antagligen gå på tisdag istället, (kan ej imorn, pga en hemlig sak ni får veta imorn, som några av oss tjejer är inblandade i =)) för jag vill verkligen se 2012, som vi egentligen skulle sett idag! Hoppas bara att det inte är lika fullbokat då med... Såhär såg det ut när vi skulle beställa biljetter (de röda prickarna är där det är upptaget och de vitgråa prickarna där det är ledigt, för er som inte vet, hehe) :


Skandia biografen


Heron City kl 20.30



Heron kl 21.00


Rigoletto


Sergel


:( ... Aja, det får väl bli på tisdag, var verkligen sugen på att gå på bio idag, men men. Är glad ändå, ska snart åka till skäris (för andra gången idag faktiskt) för att köpa något att ha att äta tills när det blir filmkväll här hemma lite senare istället. Blir väl Alpha Dog som jag ska se som vanligt, har blivit kär i filmen :D Men snart blir det väl någon ny film jag får upp ögonen för, det brukar vara så med mig och filmer, hehe.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen antagligen dra till Skäris, men först lite bilder från igår :)



Snygging påväg hem på tåget


Trött Vickylina påväg hem


Nu måste jag rusa iväg, puss puss! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är vicky

2009-11-17 @ 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0