Victoria: Lördagsöndag

Jaha, så är det söndag igen och helgen är typ över. Klockan är ju över 12. Den här helgen har gått väldigt snabbt. Helt okej har den iaf vart, igår var jag med familjen hela kvällen, hos min farbror och åt middag och bara hade det super trevligt. Och idag var jag ute på lite nya äventyr med min tvillingsyster Emilia. Kom hem för någon timme sen, eller aa typ 1-2 timmar sen :)

Har lite tråkigt just nu så jag lekte lite med webcamen. HEHE, me right now, =)
     

Nu räcker det med egobilder, börjar bli lite tråkigt haha. Ska kolla på Alpha Dog nu, för andra gången idag! :D Sååå bra film. :) Hoppas jag blir tröttare av att se den, är rätt pigg just nu. Som jag skrivit förut är jag en nattmänniska, men det har blivit lite bättre, försöker att sova tidigare. Klockan är fan redan 3 :O så typiskt mig att glömma bort tiden. Haha, aja nu babblar jag på för mycket känner jag, så jag säger GODNATT OCH SOV GOTT EVERYBODY =D det ska jag också om ett tag :)
PÖSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0