Victoria: FRIDAY

Hello bloggen

Jag är hos min farmor och farfar just nu och hälsar på. De åker till Peru imorn och är borta i 7 månader :( Så är här en stund nu för att säga hejdå. Efter detta ska jag ut, tror jag ska möta några klasskompisar, kanske ska vi på fest, eller så chillar vi bara. Och om jag inte träffar dom så blir det nog fest i Skanstull med Dylan och några istället. Nicenice.

Det var nog allt för mig, ska börja röra på mig hemåt för att fixa mig om cirkus pirkus 15 min, så jag måste vara lite social nu sista kvarten innan jag ska dra och säga goodbye.


Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart, skit skön låt :)

Puss på ärslet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0