Victoria: Försenaaaaadddddd

Hej bloggen

Sitter hemma just nu och surfar runt lite på internet och lyssnar på musik :) Borde egentligen vara i skolan just nu, vi börjar 08.30 och jag sitter hemma. Hann inte till första lektionen och vi blir inte insläppta om vi kommer sent. Så jag missar Företagsekonomi lektionen på en timme och tjugo minuter, men jag ska på nästa lektion istället, som börjar 10. Har matte då. Orkaaaaar verkligen inte gå egentligen, för jag är så jäkla trött att jag håller på och somnar här, och slår snart pannan i tagenterna. SÅHÄR:

-.- !!!! Haha, och snart måste jag börja röra på mig för att hinna i tid till skolan.. :( Torsdagar är de längsta dagarna vi har också, börjar 8.30 och slutar 14.30. Inte särskilt lång skoldag egentligen men den längsta jag har iaf. Tråkigt värre. MEN MEEEEEN, snart är det ju HEEEEEELG förfaaan, haha och varje gång jag tänker på det, blir jag genast gladare och får ett STORT leende på läpparna. Helger är världens bästa uppfinning, hihi :D Inte för att det är en uppfinning, men men. Bland det absolut bästa som finns =)
Nu ska jag stänga av datorn och börja göra mig lite smått i ordning för att dra till skolan. PUSSSS PÅ ÄRSLET!


Jag just nu, fyfan vad man ser att jag verkligen är astrött, buhuuu :( Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0