Victoria: Borak

Hej bloggen
Nu är jag hemma, äter tårta :D Det har varit en lååååång dag och dagen (natten) är inte slut än. Vi har nämligen en massa gäster som är här och firar min pappa som fyllde år förra veckan. Trevligt trevligt, men lite jobbigt. Ska därför gå och möta min granne snart I think. En snabbis bara, vi får se vad vi hittar på och vad som händer. Vill egentligen bara sova, är så jäkla trött. Men det är sms som håller mig uppe. Bra det iaf (Y) :)
Den här dagen har som sagt vart väääldigt lång. Det började med att jag vaknade, åt frukost och började städa mitt rum efter det. Det såg ut som om en bomb fylld med kläder landat där i. Det gör det iof fortfarande, TROTS ATT JAG STÄDADE I TVÅ TIMMAR OM INTE MER!! -.- Men men, iaf bättre än hur det var innan. Efter städningen åkte jag till Skäris och mötte Linda, köpte ett par grejer, sen skyndade jag hem och började fixa mig, åt och umgicks lite med gästerna vi som hunnit komma. Var så jävla stressad alltså, usch!
Aja, efter att jag var klar så började jag röra mig utåt, mötte Emilia, Linda och Nevena. Vi åkte till en fest, där Dylan var. I början var det rätt tråkigt, men sen hade vi så jävla kuuuuuuuuul alltså, VERKLIGEN!! Hahahah, en massa skratt och annat.
Men men, igår var jag ute med Emilia, Luis och Zeid. Väldigt skoj, det var ännu en galen dag för oss. Haha. Luis drog förresten världens bästa skämt. Ni skulle bara hört. börjar garva varje gång jag tänker på det alltså, FYFAN! HAHA, men vad skämtet är stannar mellan oss som var där =)


All the crazy shit I did tonight,
those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
that would be the best therapy for me.
Trackback
RSS 2.0