Västerholm snart

Hej people! Victoria här

Jag är inte i skolan idag, eftersom att jag vaknade för en liten stund sen bara. Antar väl att det är så det går när man ligger och messar tills klockan är 3 och man ska upp vid halv 7, så jag får helt enkelt ta och skylla mig själv. Känns lite onödigt att gå nu på min sista lektion och få ogiltig frånvaro från skolan nästan hela dagen när jag istället kan stanna hemma och sjukanmäla mig.

Ska istället möta Camila snart för att dra till Västerholm och hälsa på, ska messa en klasskompis och se om vi kan dra till biblan och plugga lite efter. Men nu måste jag rusa, kommer inte hinna möta Camila halv eftersom att jag inte ens börjat fixa mig! Hoppas hon läser detta och förstår, hehe.. :P

PUSS.


Beyonce - New shoes :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej går någon av er i Jensen gymnasiet`? :D

2009-11-24 @ 17:56:31
Postat av: Emilia

hejhej, noup ingen av oss går på Jensen:P

2009-11-24 @ 18:44:43
URL: http://elevensisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0