TJABBA

Hallåå där!! Nevena här :)

allt bra med er bloggläsare? med mig är det väll okej, tröttsamt o slitet... Sitter just nu o pratar med Vickan på msn o vi klagar på hur jobbigt allt är, och det är det verkligen. Är ritkigt skoltrött och bara väntar till nästa lov. Men jag håller ut.. Denna vecka har ändå varit ganska chill, inga prov men ett fåtal läxor. Men däremot så väntar 3 veckors helvete, och det börjar nästa vecka. BLÄÄÄ!

Började skolan 11 idag med engelska där vi håller på med ett projekt sen så hade jag 2 lektioner till och sen så slutade jag. Kom hem, vilade, till gymmet lite senare, tränade i typ 70 minuter, kom hem och åt som aldrig förr!! nu sitter jag här med en kladdkakebit MUMS!



tänk om man hade en sån här... fan va soft!



Elevensisters ska på bio imorgon och jag kan inte följa med, de suger... Saknat er tjejer, ni får ha det så kul :) o hoppas att ni överlever för dem sägr att det är en av tidernas läskigaste filmer. HAHAHA SOFIA ATT DU ENS VÅGAR GÅ :O du vet att jag o du e en av dem rädda, haha.



en bild som vi tog i skolan, jag o sötisen saadet :)


jag o Eren på lektionen, gangsters :)


nu ska jag lägga mig o prata i telefon en stund sen så somnar jag :) puss o godnatt







Kommentarer
Postat av: Sofia

Troo mig nevena, ja kmr springa ut hahaha :(

2009-11-12 @ 23:16:43
Postat av: Nevena

haha sofia, jag vet!!!

2009-11-12 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0