Tandläkare!

hej alla fighters, hahah så roligt att säg. Iaf allt bra med er?
Jag mår däremot lite dåligt, känner mig på pissit humör. Har gjort de ett tag nu, är bara allmänt deprimerad. Man får väl hoppas på att de går över snart.
Men men, kom just till skolan efter ha varit hos tandis. De borrade så nu är en tand lagad, men ska till baka ditt i januari då en till tand måste lagas. Så jag ger er ett tips, VAR NOGA MED TÄNDERNA! ät inte godis och drick inte läsk hela tiden som jag gör. Annars kommer ni sluta som mig, som går till tandläkaren varannan månad förfan!
Efter tandläkaren gick jag och köpte lite kläder igen! har slösat jätte mycket senaste veckan. Me´n de gör mig på glatt humör för stunden.

Igår var jag hos doktorn för jag tog spruta emot livmodershalscancer, och de gjorde så jävla förbannat ont. AHH!! jag dog :(

och senare idag blir de bio. Funny people blir de tror jag. Vi har studiedag imorgon så de är okej men inte så värst länge eftersom ska på rättegång kl 9. Men 1 timmes sovmorgon blir de iaf, inget att klaga över.

men men ska ta och käka min banan nu och ta och läsa min engelska bok kanske.

Ha de gött gott folk ;)

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0