sjuuuk (Dylan)

hallåååå

Som ni vet så är det typ "säsong" nu att ta svin influensan vaccinet som faktist inte kändes något alls att ta HAHAH ni skulle ha sett mig när jag skulle ta den så här var min konversation med skolsyster:

- jaa, nu kommer jag att nypa lite i armen på dig
(jag vänder mig  bort mot armen som hon ska ta på sprutan på och börjar tänka på helt random om hur jäkla kallt det har blivit ute) - okej
-Ja nu e det klar
-VAA har du tagit den ? e det klart nu ?
(hahah eleven. kan säkert tänka sig min chockade min och mitt frågetecken på ansiktet)
- jaa
- OMG jag kände fan ingenting hann äns inte att tänka på att jag skulle få sprutan


Jaa  så nu så sitter jag här hemma med värsta huvudvärken (feber?) som är en utav biverkningarna och så har jag jätte ont i armen så det blir inge skola för mig imorn :(.

Kommentarer
Postat av: Camila

HAHAHA VAD SA JAG :D

2009-11-11 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0