Plugg ... vad blir det för planer sen? (Dylan)

hallåååå

sitter hemma nu ska börja med pluggandet TRÅÅKIIIGT . Igår så var det fest i skanstull (som victoria berätta om) det var typ någon i min klass som hade den så jag träffade folket från min klass där, festen var lite knas så crew:et bestämde sig för att tagga hem, men medans vi väntade på tåget så blev det ändrade planer vi drog istället till rågsvedsungdomsgård och träffade vännerna från festen från förra veckan. Det var skiit kul ett tag tills det blev lite knaas som jag tyvär inte kan berätta om :(, men men var kvar där till typ kl 1 sen så taggade jag och mina vänner hemåt.

P.s. hade mattelektion idag och när jag frågade min lärare om man fick tagga från lektionen så sa han hela tiden va? jag repeterade det hela tiden tills jag förstod att han inte fattade vad tagga betyder HAHAHAHAHA och då översattes det till får man ? och då förstod han gissa hur mycket jag garvade efter de!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0